Bejelentkezés

Regisztrálás



0
  •  x 
Nincs termék a kosárban

Általános Szerződési Feltételek

A regisztráció elõtt kérjük, figyelmesen olvassa el Általános Szerzõdési Feltételeinket. Ez minden regisztrált felhasználónkra kötelezõ érvényû. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában elérhetõ, késõbbiekben nem kereshetõ vissza, magatartási kódexre nem utal (célszerû ezért annak elmentése). A Minden Nap Szombat Kft. fenntartja magának a jogot a jelen ÁSZF részbeni vagy teljes módosítására a már megszerzett fogyasztói jogok sérelme nélkül. Fontos tudomásul venni, hogy a létrejött egyedi jogügylet részévé a jogügylet létrejötte napján hatályos ÁSZF válik.

A webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének megtételével azt is jelezze, hogy teljes körûen megértette és elfogadta a Minden Nap Szombat Kft. mindenkor hatályos általános szerzõdési feltételeit, továbbá adatkezelési elveit (Adatvédelmi szabályzat). Elfogadás hiányában jogügylet nem kezdeményezhetõ, joghatás nem keletkezik.

A webáruház mûködésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatos információkat megtalálja az oldalunkon, illetve felmerülõ kérdéseire szívesen válaszolunk a megadott elérhetõségeinken!

Üzemeltetõi adatok:

Üzemeltetõ, Cégszerû megnevezés: Minden Nap Szombat Kft.

A társaság székhely / levelezési, postai cím: 1093 Budapest, Lónyay u. 18/B

A társaság telephely: 1093 Budapest, Lónyay u. 18/B

Adószám: 24322184-2-43

Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre:

A megjelenített termékek megvásárolhatók csak is kizárólag interneten keresztül házhozszállítással. Amennyiben, nem tetszik a termék 14 napig visszaküldheti és vagy visszatéritjük az árát vagy választhat másik terméket webáruházunkból és annak árába beszámoljuk vagy ha olcsóbb terméket választ akkor a különbséget visszatérítjük. Csak eredeti csomagolásban, használat mentes terméket veszünk vissza ilyen esetben!

A kínált termékek az alábbiak szerint kategorizálhatóak:

Minden megrendelõnknek névre szóló számlát állítunk ki.

Szeretnénk megjegyezni, hogy ritkán ugyan, de elõfordulhat, hogy a raktáron felirat egyetlen egy darab terméket takar, vagy rendszerhiba miatt látja, hogy az elfogyott termék még raktáron van. Ezért szeretnénk kijelenteni, hogy még a raktáron levõ státuszú termékek esetében sem tudjuk garantálni, hogy az adott termék reálisan postázható. Az ilyen termék rendelésébõl fakadó károkért sajnos nem tudunk felelõsséget vállalni, azt azonban vállaljuk, hogy a lehetõ legrövidebb idõn belül értesítjük, ha az adott termék még sincsen ténylegesen raktáron.

Árak

A raktáron levõ termékek esetében a feltüntetett ár az a bruttó ár, amennyit fizetnie kell a termékért (ehhez addicionálisan-kiegészítõ, pótló- hozzátevõdik a futárdíj).

Rendelési információk:

1. Általános információk, a rendelés menete

Rendelés feldolgozása:

A megrendelések feldolgozása munkanapokon 14 óráig történik. Amennyiben a megrendelését késõbb adja le, azt csak a következõ munkanapon tudjuk feldolgozni. A 14 óráig beérkezett rendeléseket, amennyiben a termék raktáron van, már a következõ munkanap kézbesíti futárszolgálatunk.

A termékek kiválasztása után a vásárlás gombra kattintva a megrendelése elküldésre kerül. Ezután a megadott e-mail címre fog kapni egy visszaigazoló levelet a rendelésérõl, melyben ismét leellenõrizheti a megadott adatokat illetve a rendelt termék(ek)et. Eltérés esetén az ott megadott e-mail címen vagy telefonszámon tud értesíteni minket.

A rendelés menete:

1. Regisztráljon az oldalon (nem kötelező a vásárláshoz)

2. A megadott e-mail címre kap egy visszaigazolást

3. Jelentkezzen be

4. A "KOSÁRBA TESZ" gombra kattintva a termék a kosárba kerül.

5. Az Ön neve melletti legördülõ menüben a kosár ikonra kattintva megtalálja a kiválasztott játékok listáját

6. Szállítási illetve számlázási cím megadása

7. "Megrendelés megerõsítése" gombra kattintás

8. Visszaigazoló e-mail megérkezik. (Amennyiben az nem történik meg valószínûleg rosszul adta meg az e-mail címét vagy telített a postafiókja. Kérjük, ellenõrizze a spam- mappáját is!)

Regisztráció nélkül is lehet rendelni tõlünk, telefonon: +36 20 290 11 66

Telefonon történõ rendelés esetén automatikusan elfogadja az Általános Szerzõdési Feltételeket.

Regisztráció törlése:

E-mailben (info@faorashop.hu) tudja jelezni, ha töröltetni szeretné regisztrációját.

Termékek kosárba helyezése:

Ha egy terméket meg szeretne rendelni, kattintson a termék mellett található "KOSÁRBA TESZ" gombra! A sikeres kosárba helyezést egy felugró ablak is jelzi, ahol folytathatja a vásárlást vagy egybõl a kosár tartalmához ugorhat.

A termék adott vásárlás gombjának többszöri megnyomásával a termék darabszáma a kosárban is arányosan nõ.

Kosár:

A kosarat bármikor elérheti a felsõ sorban található neve melletti ikon legördülõjében kosár gomb megnyomásával.

Vásárlás véglegesítése:

Ezt akkor tegye meg, ha a kosara tartalmával elégedett és a kiválasztott termékeket valóban meg szeretné vásárolni. A megrendelõlap teljes kitöltése kötelezõ, hiszen ez a rendelés leadásának alapvetõ feltétele.

Kitöltés:

Kérünk minden adatot pontosan és körültekintõen adjon meg. A csillaggal jelzett részek kitöltése kötelezõ! Ne legyen kivétel ez alól a telefonszám sem, mert ha azt nem adja meg, akkor nem tudjuk telefonon visszaigazolni a rendelést.

Megjegyzés:

Az üzenet mezõben a rendeléssel, szállítással kapcsolatos kérdéseit teheti fel, illetve egyéb információkat adhat meg (pl.: kapucsengõn más a felirat, csak bizonyos napszakban felel meg a kiszállítás, stb.).

Átvétel módja:

Legördülõ sávból választhatja ki, hogy milyen módon szeretne hozzájutni a termékhez (GLS csomagpont, futárszolgálat).

Számlázási, szállítási cím módosítása:

A kosár tartalma alatt láthatja a személyes adatlapot, amit itt is felülírhat, pl.: ha máshova kéri a szállítást, illetve a számlát, mint a hivatalos lakcíme.

Vásárlás:

Ha mindennel végzett, akkor a rendelése befejezését a VÁSÁRLÁS MEGERÕSÍTÉSE gombra kattintva teheti meg. Ezután a megadott email címre fog kapni egy visszaigazoló levelet a rendelésérõl, melyben ismét leellenõrizheti a megadott adatait illetve a rendelt termék(ek)et. Eltérés esetén az ott megadott email címen vagy telefonszámon tud értesíteni minket. A vásárlás véglegesítése után a szerzõdés közöttünk létrejön.

Rendelés törlése:

Rendelését a visszaigazoló e-mailben küldött linkre kattintva mindaddig törölheti, amíg azt nem adtuk át a futárszolgálatnak. Rendelés törlését kérheti telefonon: +36 20 290 1166 vagy e-mailben: info@faorashop.hu

Elállás:

Joga van interneten történõ vásárlás esetén a termék átvételtõl számított 14 napon belül a vásárlástól indoklási kötelezettség nélkül elállni. Az elállás határidõben történik, ha 14 napon belül elküldi írásbeli nyilatkozatát az videojatekokboltja.hu email címre. A nyilatkozata mindenképp tartalmazza a rendelési nevét, a címét, a visszaküldeni/visszahozni kívánt termékeket, a rendelés dátumát, valamint jó, ha feltünteti a rendelési azonosítót is. Ebbõl a célból felhasználhatja a mellékelt elállási/felmondási nyilatkozatot is. Internetes oldalunkon is kitöltheti az elállási/felmondási nyilatkozatot vagy benyújthatja az elállási/felmondási szándékát egyértelmûen kifejezõ egyéb nyilatkozatot. Ha emellett dönt, az elállás/felmondás megérkezését tartós adathordozón (például elektronikus levélben) haladéktalanul visszaigazoljuk.

Fontos, hogy a nyilatkozat elküldésétõl számított legkésõbb 14 napon belül a terméket visszajuttassa cégünkhöz. Határidõben visszajuttatottnak minõsül, ha a feladás 14 napon belül megtörténik.

Amennyiben a vásárlásért futárdíjat is fizetett, cégünk azt is visszatéríti Önnek, de a visszaküldés díja Önt terheli, valamint kötelezhetõ a nem rendeltetésszerû használatból eredõ károk megtérítésére is! A cég köteles a visszahozott termék kézhezvételétõl számított 14 napon belül visszatéríteni a vételárat, amit vásárláskor fizetett. A visszatérítés módja a vásárlás szerinti fizetési mód (futárszolgálatunk nem szállít ki pénzt, így banki átutalás, esetleg postai csekken).

A termék visszavételéhez nem köteles az eredeti számla azonban köteles az összes tartozékot visszaszolgáltatni és a garancialevelet bemutatni.

Nem illeti meg az elállás joga, ha a termék egyedi, kifejezetten az Ön kérésére készült.

2. Egyedi esetek szabályai

Adatlap, adatmódosítás:

A regisztrációkor megadott adatait használjuk a rendelések teljesítéséhez is, ezért nagyon fontos, hogy valós és aktuális adatokat adjon meg!

Adatai módosítását e-mail- ben tudja kérni az info@faorashop.hu írt levéllel vagy postán a 1093 Budapest, Lónyay u. 18/B címen.

Szállítási és fizetési lehetõségek

Az oldalunkon megrendelt termékeket a GLS futárszolgálat segítségével, utánvételes (a csomag átvételekor a kézbesítõnek fizetendõ) küldeményként tudjuk eljuttatni Önhöz, amennyiben azt szeretné. Futárszolgálatunk az egész ország területén igénybe vehetõ.

Futárszolgálat:

A kiszállítás a GLS segítségével történik, amely kiváló szállítmányozási szolgáltatást nyújt.

Ennek keretében igénybe vehetõ:

Házhoz-szállítás minden címre

Országosan 1-3 munkanap kézbesítési idõ

Országosan választható a GLS futárszolgálattal történõ kézbesítés. A futárszolgálat munkatársai a feladástól számított 48 órán belül vállalják a csomagok kézbesítését. Mivel a futárok napközben dolgoznak, kérjük, hogy olyan szállítási címet adjon meg, ahol munkanapokon 9-17 óra között át tudja valaki venni a csomagot!

A szállítási költség a termékek értékének a függvényében változik. Minél nagyobb értékû egy csomag, annál kevésbé költséges a kiszállítás.

GLS csomagponra történõ szállítás

Országosan 1-3 munkanap kézbesítési idõ

Szállítási díjak:

Magyarország teljes területén  INGYENES!

Fontos! A hétfõtõl csütörtökig 14 óráig leadott rendelések a következõ 1-2 munkanap folyamán kerülnek kiszállításra.

A hétfõtõl csütörtökig 14 óra után leadott rendeléseket 2 munkanap múlva szállítja ki a futárszolgálat.

A pénteken 14 óra elõtt leadott megrendeléseket leghamarabb hétfõn, legkésõbb kedden kapja kézhez.

A pénteken 14 óra után leadott megrendelések kedden kerülnek kiszállításra.

Felhívjuk a figyelmet, hogy az ünnepnapok változást okozhatnak a kiszállításban!

FONTOS! A garancia levelet a csomag tartalmazza. Kérjük, a csomagot kézbesítéskor a futár elõtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérje jegyzõkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzõkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!

FONTOS! Munkatársaink minden esetben hibátlan, és sérülésmentes (kivéve, ha kifejezetten ilyet vásárol) terméket tesznek bele a csomagba. A csomagot külsõs cég szállítja ki Önnek, sajnos ritka esetben elõfordulhat, hogy szállítás közben sérül a csomag. Kérjük, hogy amennyiben módjában áll, bontsa ki a csomagot a futárszolgálat munkatársa jelenlétében és gyõzõdjön meg róla, hogy sérülésmentes terméket kapott-e. Kérjük, hogy amennyiben sérült a csomagolás vagy rongálódott lenne a termék, amikor átveszi a csomagot, kérje meg a kézbesítést végzõ futárt, hogy vegyen fel jegyzõkönyvet a sérülésrõl. A futárszolgálat szabályzata értelmében ugyanis csak ebben az esetben tudják elfogadni a reklamációt. Megértését köszönjük!

Szavatossági jogok, jótállás, garancia:

Garanciális feltételek:

Szavatossági, jótállási kötelezettségeinknek a Polgári törvénykönyv, a 151/2003 (IX.22.), a 45/2014 (II.26.) Kormányrendeletek, valamint a 19/2014 (IV.29.) NGM rendelet rendelkezéseinek megfelelõen teszünk eleget.

A vásárló számára nyitva álló, a termékhez járó jótállási jegyen meghatározott garanciaidõ alatt vagy kicseréljük, vagy szükség esetén szervizünk megjavítja az esetlegesen meghibásodott olyan termékeket, amelyekre jótállási kötelezettségünk kiterjed.

Minõségi kifogás esetén szavatossági illetve jótállási igény érvényesíthetõ. Ez utóbbit a köznyelvben garancia néven szokták emlegetni. Szavatosságnál és jótállásnál ugyanazokat az igényeket lehet érvényesíteni (javítás, csere, árleszállítás, elállás a szerzõdéstõl), az eltérés abban van, hogy az eladó mennyi ideig köteles helytállni, illetve kit terhel a bizonyítási kötelezettség.

A jótállás kedvezõbb a vásárló számára a szavatosságnál, mert a jótállási idõ alatt nem neki kell bizonyítania, hogy vétlen a meghibásodásban, míg szavatosságnál ez csak a vásárlást követõ hat hónapon belül van így, utána megfordul a bizonyítási teher. Amennyiben nincs a termékre jótállás vagy az már eltelt, szavatossági jogokat lehet érvényesíteni.

A jogszabály elõírja, hogy minõséghibás vagy csökkent értékû áruk értékesítése esetén a vásárlót tájékoztatni kell a minõségi hibáról, amely miatt leértékelték. Emiatt utólag nem élhet reklamációval a fogyasztó.

Szavatossági jogok, jótállás:

A most hatályban lévõ törvényt olvashatják el, majd ennek megfelelõen, értelmezett formában is szerepeltetjük a már említett jogokat. Természetesen minden további kérdésre választ adunk a info@faorashop.hu email címen.

3. melléklet a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet: A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló mintatájékoztató:

„1. Kellékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?

Ön a Minden Nap Szombat Kft. hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?

Ön – választása szerint–az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végsõ esetben – a szerzõdéstõl is elállhat.

Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

Milyen határidõben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét? Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem késõbb, mint a hiba felfedezésétõl számított kettõ hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerzõdés teljesítésétõl számított két éves elévülési határidõn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti. Használt termék esetén ez a határidõ 1-10 hónap, de legfeljebb egy év.

Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?

Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?

A teljesítéstõl számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a Minden Nap Szombat Kft. vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstõl számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés idõpontjában is megvolt.

2. Termékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?

Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön – választása szerint – az 1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?

Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

Milyen esetben minõsül a termék hibásnak?

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minõségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplõ tulajdonságokkal.

Milyen határidõben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártója általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidõ elteltével e jogosultságát elveszti. Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét? Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal idõpontjában nem volt felismerhetõ vagy

a termék hibája jogszabály vagy kötelezõ hatósági elõírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendõ egy okot bizonyítania.

Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

3. Jótállás

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?

Hibás teljesítés esetén szerzõdés alapján a Minden Nap Szombat Kft.jótállásra köteles.

Önt milyen jogok és milyen határidõn belül illetik meg jótállás alapján?

Mikor mentesül a vállalkozás a jótállási kötelezettsége alól?

A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

Felhívom a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont Önt a jótállásból fakadó jogok az 1. és a 2. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.”

A törvényt értelmezve, érthetõen:

Jótállás, garanciaidõ:

Jótállás: Az új tartós fogyasztási cikkekre a jogszabály egy éves jótállási határidõt ír elõ, amely az átadás, vagy ha az üzembe helyezést a forgalmazó vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napjával kezdõdik.

Nem számít bele a határidõkbe a kijavítási idõnek az a része, amely alatt a vásárló a megvásárolt dolgot nem tudja rendeltetésszerûen használni. A határidõ a dolognak vagy jelentõsebb részének kicserélése (kijavítása) esetén a kicserélt (kijavított) dologra (dologrészre), valamint a kijavítás következményeként jelentkezõ hiba tekintetében újból kezdõdik.

Kellékszavatosság:

Üzletünk hibás teljesítése esetén a Polgári Törvénykönyv szabályai és a 45/2014 Korm.rendelet szerint kellékszavatossági igényt érvényesíthet velünk szemben, ha a termék már annak átvételekor hibás volt, csak se Ön, se mi nem tudtunk róla. Ennek keretében kérhet: kijavítást vagy kicserélést (kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy aránytalan többletköltséggel járna). Ha ezeket nem kérte/nem kérhette, úgy igényelhet árleszállítást, illetve a hibát mi magunk is kijavíthatjuk. Ha mindezen opciók közül egy sem vezet eredményre, végsõ esetben elállhat a vásárlástól. Választott kellékszavatossági joga helyett egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön köteles viselni (kivéve, ha miattunk kellett másikat választania).

A hibát köteles vagy annak felfedezése után haladéktalanul, de nem késõbb, mint a hiba felfedezésétõl számított kettõ hónapon belül közölni velünk.

A szerzõdés teljesítésétõl számított két éves elévülési határidõn túl kellékszavatossági jogai már semmiképpen sem érvényesítheti. Használt termék esetén ez a határidõ egy hónap.

A termék átvételétõl (teljesítés) számított hat hónapon belül kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele. Hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés idõpontjában is megvolt.

Termékszavatosság:

Termékhiba esetén választhat, hogy a fenti kellékszavatossági igényeit nálunk kívánja-e érvényesíteni, avagy közvetlen a gyártót, forgalmazót keresi meg (termékszavatosság). Termékszavatossági jogával kérheti a hibás termék (vagy minõségi hibás, vagy nem felel meg a leírásban adott tulajdonságoknak) kijavítását vagy kicserélését. Igénye a termék gyártója általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesíthetõ. E határidõ elmulasztása jogvesztõ. A termék hibáját Önnek kell bizonyítani. Itt kívánom felhívni a figyelmét, hogy közvetlen a gyártó, forgalmazó megkeresése esetén gyorsabb ügyintézésre számíthat és esetenként a gyártó, forgalmazó azonnal új gépet adhat. (Korábban segítségképp felsoroltuk az elérhetõségeiket Ön számára.)

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal idõpontjában nem volt felismerhetõ vagy

a termék hibája jogszabály vagy kötelezõ hatósági elõírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendõ egy okot bizonyítania. Fontos! Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igénye eredményes érvényesítése esetén a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igénye már a gyártóval szemben érvényesítheti.

Adatkezelés

Kérjük, hogy az Adatvédelmi szabályzatunkat is olvassa el figyelmesen, hiszen itt csak röviden összefoglalva van megfogalmazva.

A honlapon keresztül történõ vásárláshoz elõször regisztrálnia kell a rendszerben. A regisztráció folyamán megkérjük, hogy adja meg teljes nevét, e-mail címét, telefonszámát, szállítási és számlázási címét. Adatkezelési jogosultságunk az Ön hozzájárulásán alapul, amely hozzájárulást a regisztrációval adja meg. Az itt megszerzett adatokat szigorúan bizalmasan kezeljük, harmadik félnek nem szolgáltatjuk ki, kizárólag törvény által szabályozott esetben, az adatbiztonság maximális szem elõtt tartásával. Kivételt képez ez alól a kézbesítést végzõ futárszolgálat. A kézbesítéshez szükséges adatokat a futárszolgálat rendelkezésére bocsátjuk.

A regisztráció folyamán egy az Ön által választott jelszót állíthat be adatai védelmére. Regisztráció után lehetõsége van adatai megváltoztatására vagy regisztrációja törlésére (e- mailen vagy telefonon keresztül). Adatait a törlési kérelme megtételéig kezeljük, amely törlést bármikor van lehetõsége kérni.

A regisztráció illetve a vásárlás során megadott adatok a cég saját nyilvántartásába kerülnek, amelyhez harmadik fél nem férhet hozzá. Ezeket az adatokat szigorúan bizalmasan kezeljük. Arról tájékoztatjuk, hogy adatai megadásával hozzájárul, hogy új termékeinkrõl e-mailben ismertetõt küldjünk az Ön számára. Amennyiben úgy érzi, hogy a személyes adataihoz fûzõdõ jogaiban sérelem érte, ez esetben tiltakozhat az adatkezelés ellen és Bírósághoz is fordulhat. Jogorvoslati lehetõséggel, panasszal a Nemzeti Adatvédelmi és Információs Hatóságnál lehet élni:

Név: Nemzeti Adatvédelmi és Információs Hatóság

Székhely: 1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/c

Postacím: 1530 Budapest, Pf.: 5.

Telefon: +36 (1) 391-1400

Telefax: +36 (1) 391-1410

E-mail: ugyfelszolgalat@naih.hu

Jogai, lehetõségei részletes szabályait az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény tartalmazza.

Panaszkezelés

Észrevételeit, esetleges panaszait a info@faorashop.hu email címre várjuk. Esetleges panaszát rögzítjük és kezeljük.

A törvény szerint a vásárló a hiba felfedezése után a körülmények által lehetõvé tett legrövidebb idõn belül köteles kifogását a kereskedõvel közölni. A jogszabály fogyasztói szerzõdések esetében megállapít egy két hónapos határidõt, amelyen belül a kifogásközlés kellõ idõben megtettnek minõsül. Amennyiben késõbb jelenti be valaki a hibát, az még önmagában nem jár jogvesztéssel, de a késedelmes közléssel okozott károkat meg kell térítenie a vásárlónak az eladó felé. A kifogás - eltérõ rendelkezés hiányában - bármely alakban közölhetõ, tartalmi megkötés sincs, elegendõ azoknak a tényeknek a felsorolása, amelyekbõl alaposan következtetni lehet a hibás mûködésre vagy az alkalmatlanságra.

A vásárlást követõen minõségi kifogást jelent be, akkor errõl jegyzõkönyvet veszünk fel, amelyben rögzítjük:

  • a nevét, címét
  • a fogyasztási cikk megnevezését, vételárát
  • a vásárlás idõpontját
  • a hiba bejelentésének idõpontját
  • a hiba leírását
  • az Ön által érvényesíteni kívánt igényt
  • a kifogás rendezésének módját

A jegyzõkönyv másolatát eljuttatjuk Önhöz. Ha a bejelentéskor nem tudunk nyilatkozni az igénye teljesíthetõségérõl, akkor álláspontunkról legkésõbb három munkanapon belül értesítjük.

Ha a kifogás rendezésének módja az igényétõl eltér, ennek indokolását a jegyzõkönyvben meg kell adni. Tehát például, ha a termék elsõ meghibásodásakor cserét szeretne, de mi javítani kívánjuk a terméket, akkor ezt indokolhatjuk azzal, hogy megfelelõ határidõn belül teljesen kijavítható a hiba, illetve a javításhoz képest a csere aránytalan többletköltséggel járna számunkra.

Cégünk konfliktus esetén mindenképp törekszik a békés megoldásra, tájékoztatjuk, hogy joga van békéltetõ testülethez fordulni:

Pest Megyei és Érd Megyei Jogú Városi Kereskedelmi és Iparkamara mellett mûködõ Békéltetõ Testület (Pest Megyei Békéltetõ Testület)

Címük:

1119 Budapest, Etele út 59-61. II. em. 240.

Telefon/Fax: (+36-1) 269-0703 (+36-1) 784-3076 (+36-1) 784-3149

Levelezési cím:

Pest Megyei Békéltetõ Testület 1364 Budapest, Pf.: 81

E-mail cím: pmbekelteto@pmkik.hu

A jelen általános szerzõdési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, a távollevõk között kötött szerzõdésekrõl szóló 45/2014. (II.26.) kormányrendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggõ szolgáltatások egyes kérdéseirõl szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók.

A Kormány 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelete a webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével elfogadja a hasznaltkonzol.net általános szerzõdési feltételeit, továbbá adatkezelési elveit. Az együttmûködés során mindkét fél a jóhiszemûség és a tisztesség elvének figyelembe vételével, kölcsönösen együttmûködve köteles eljárni. A 2008. évi XLVII. törvény, mely a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szól, melyet szem elõtt tartunk, tájékoztatjuk – a 45/2014 Korm.rendelet 11§ o.pontja alapján-, hogy nincs magatartási kódexünk.

Jelen ÁSZF a www.faorashop.hu oldalra való közzétételével lép hatályba. Az ÁSZF megváltoztatására a Minden Nap Szombat Kft. egyoldalúan jogosult, amennyiben ezt jogi vagy egyéb szabályozások módosulása indokolttá teszi. Felek közötti mindennemû nézeteltérés esetén a békés úton történõ megállapodást részesítik elõnyben, amennyiben ez nem lehetséges a Pesti Központi Kerületi Bíróság Budapest kizárólagos illetékességét kötik ki. Ha a vásárló megítélése szerint a panaszügyintézés során a szolgáltató nem a hatályos jogszabályi és szerzõdéses elõírásoknak megfelelõen járt el, akkor jogorvoslatért az alábbi felügyeleti szervekhez fordulhat:

1. Budapest Fõváros Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Felügyelõség - Budapest

Cím: 1052 Budapest, Városház u.7.

Tel.: +36 1 450 2598

E-mail: fogyved_kmf_budapest@nfh.hu

2. Pest Megyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Felügyelõség

Cím: 1135 Budapest, Lehel u.43-45

Tel.: +36 1 329 7017, +36 1 236 3900

E-mail: fogyved.pestmegye@pmkh.hu

Pest Megyei és Érd Megyei Jogú Városi Kereskedelmi és Iparkamara mellett mûködõ Békéltetõ Testület (Pest Megyei Békéltetõ Testület)

Cím: 1119 Budapest, Etele út 59-61. II. em. 240.

Tel/Fax: +36 1 269 0703, +36 1 784 3076, +36 1 784 3149

Levelezési cím: Pest Megyei Békéltetõ Testület 1364 Budapest, Pf.: 81

E-mail cím: pmbekelteto@pmkik.

További rendelési információk

1. Viszonteladókat nem szolgálunk ki!

2. Csomagküldési táblázatunk tartalmazza a csomagolás, valamint sikertelen átvétel esetén a következõ munkanapon egy esetleges második kiszállítás díját is.

3. A rendeléseket beérkezési sorrendben dolgozzuk fel.

4. A kiszállítás elõtt munkatársunk telefonon vagy e-mailen értesíti a rendelése állapotáról.

5. Az oldalon szereplõ árak, termékleírások tájékoztató jellegûek, az esetleges elírásokért cégünk nem vállalhat felelõsséget.

6. Postai úton való kiszállításra nincs lehetõség. (Csak futárszolgálatunk van.)

7. A garanciális ügyintézésnél a hibás termékek visszajuttatása és visszajuttatásával járó költségek a vásárlót terhelik. A pontos ügyintézéshez elengedhetetlenek a garanciához szükséges okmányok:

Garanciajegy

Nyugta/számla

Pontos hibaleírás

A garanciával kapcsolatos kérdéseket telefonon vagy e-mailes elérhetõségünkre várjuk, mely lehetõvé teszi a gyors és gördülékeny ügyintézést.

8. Átvételkor a megrendelés összegének kifizetése után a megrendelõ felelõssége a csomagban szereplõ tételek futár jelenlétében való ellenõrzése. A csomag átvételét követõen a felmerülõ hiányosságokról a futár jegyzõkönyvet állít ki, mely után felveszi cégünkkel a kapcsolatot. Utólagos reklamációt hiányzó tétel(ek)re vonatkozóan cégünknek nem áll módjában elfogadni.

9. Elõrendelések esetében ügyintézõ kollégáink csak a játék közvetlen megjelenése elõtt jeleznek vissza a termékek átvételével kapcsolatban. A rendelés leadását követõen nincs szükség az ügyintézõnk megerõsítésére.

10. A házhoz szállítás minden esetben a rendelés során megadott címre történõ sérülésmentes kiszállításra vonatkozik. Az emeletre történõ feljuttatást, nem tartalmazza.

A webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével (akár telefonon is) elfogadja a faorashop.hu általános szerzõdési feltételeit, továbbá adatkezelési elveit (Adatvédelmi szabályzat).

Az együttmûködés során mindkét fél a jóhiszemûség és a tisztesség elvének figyelembe vételével, kölcsönösen együttmûködve köteles eljárni.

Jelen ÁSZF a www.faorashop.hu oldalra való közzétételével lép hatályba. Az ÁSZF megváltoztatására a Minden Nap Szombat Kft. egyoldalúan jogosult amennyiben ezt jogi vagy egyéb szabályozások módosulása indokolttá teszi.

Elérhetőségek

Tel: + 36 20 290 11 66

E-mail: info@faorashop.hu

Web: www.faorashop.hu

Információk